5 توصيه امنيتی مهم تا هک نشویم
 
ღღبهترین نرم افزار های اسلامیღღ
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
نويسندگان
سه شنبه 7 تير 1390برچسب:, :: 19:0 ::  نويسنده : امير خليل
ا توجه به ضرورت استفاده از اينترنت براي دسترسي به خدمات مختلف اعم از رفع نيازهاي شخصي و كاري، كاربران چاره اي ندارند جز اينكه اطلاعات خود را در برخي از اين سايت ها وارد كنند تا بتوانند از خدماتي همچون بانكداري و تجارت الكترونيك، خريد الكترونيك و انجام امور روزمره عمومي بهره ببرند.
به گزارش فارس، در سال هاي اخير يكي از مشكلات مهم كاربران اينترنت انتشار اطلاعات در سايت هاي متعلق به شركت هاي ريز و درشت اينترنتي و سپس افشاي اين اطلاعات توسط آنها به علل مختلف بوده كه مشكلات زيادي را براي كاربران ايجاد كرده است.

با توجه به ضرورت استفاده از اينترنت براي دسترسي به خدمات مختلف اعم از رفع نيازهاي شخصي و كاري، كاربران چاره اي ندارند جز اينكه اطلاعات خود را در برخي از اين سايت ها وارد كنند تا بتوانند از خدماتي همچون بانكداري و تجارت الكترونيك، خريد الكترونيك و انجام امور روزمره عمومي بهره ببرند.

اما گاهي مديران اين سايت ها با كاربران صادق نيستند و اطلاعات مشتريان خود را براي كسب سود در اختيار اشخاص و گروه هاي ثالث مي گذارند و گاهي نيز هكرها به اين سايت ها هجوم آورده و با سوءاستفاده از ضعف هاي امنيتي آنها اطلاعات اشخاص را سرقت مي كنند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 19
بازدید دیروز : 48
بازدید هفته : 67
بازدید ماه : 67
بازدید کل : 4325
تعداد مطالب : 13
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1